wtorek, 24 lutego 2015

DOMOWE SŁODKOŚCI - czekoladowe serduszka

Mam przyjemność testowania foremek i technik nowego wydawnictwa " DOMOWE SŁODKOŚCI"
Prenumeratę i wszystkie bieżące wiadomości znajdziecie na stronie - polecam polubienie  - znajdziecie tam fajne pomysły, zwłaszcza jezeli sami lubicie przygotowywać słodycze i ciasta
https://www.facebook.com/KolekcjaSlodkosci
Temat wiodący - CZEKOLADA!!!!
Bardzo serdecznie zachęcam do wypróbowania dziecinnie prostego sposobu na stworzenie pięknych czekoladowych serduszek! Można je nie tylko podarować komuś bliskiemu ale dzięki trwałej formie w każdej chwili "wyprodukujesz" piękne dekoracje np. tortu.... Możliwości jest wiele... czekolada czarna, czekolada biała .. czekolada z migdałem, orzechem, żurawiną... w kropki w paski... super zabawa!!!!
Myślicie, że jest to trudne - skąd!! ja niby taka mądra ale czekolada zawsze mi się zważyła - nawet teraz jak dostałam propozycję testowania byłam pełna obaw a że nie umiem się przyznać do swoich słabości podjęłam to wyzwanie!:)
Zrobiłam wszystko tak jak jest to opisane, krok po kroku - ( no może zamiast termometru użyłam palca:)) i co?? w ciągu godziny - łącznie z zastygnięciem czekoladek i zawinięciem w złotka, wyszły mi piękne, błyszczące i równiutkie serduszka... :))
Nie byłabym sobą gdybym nie dodała od siebie dekoracji więc ozdobiłam je złotymi różyczkami..:)))
Naprawdę polecam!!!!
Znajdziecie mnie na facebooku :)
https://www.facebook.com/pages/Sweet-Project/480318932049151
a nową kolekcję w kioskach i na stronie
https://www.facebook.com/KolekcjaSlodkosci?fref=ts


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz