niedziela, 22 marca 2015

LUKROWANIE PIERNIKÓW ... Warsztaty!!!

No i stało się! Za namową pewnej zwariowanej babeczki o imieniu Ela, zdobyłam się na odwagę i zorganizowałam moje pierwsze warsztaty z lukrowania pierników.
Stres miałam ogromny, bałam się jak nic! Czy przyjdą.. czy dam radę.. czy niczego nie zapomnę... ale poszło! stało się i mam nadzieję, że się udało!!!
Przy okazji Wielkie podziękowania składam na ręce Ewy z Tupperware za udostępnienie sali oraz za ufundowanie kursantom cennych prezentów - losowanie firmowych misek było nawet dla mnie zaskoczeniem i myślę, że miłą niespodzianką zwłaszcza dla wygranych.:)
Wszyscy dzielnie pracowali. Podsumowaniem warsztatów było wręczenie Certyfikatów wykonanych specjalnie na tę okazję przez Magdę z
https://www.facebook.com/ProjectPrezent?fref=ts
Teraz już mogę zdradzić, że machina ruszyła i w najbliższą niedzielę lukrujemy w moim rodzinnym mieście a na 4 lipca zaplanowane są warsztaty we Wrocławiu na V DOLNOŚLĄSKICH LETNICH WARSZTATACH CRAFTOWYCH
Oprócz tego mam nadzieję, że wkrótce przyjmą mnie w swoje ramiona Katowice oraz Warszawa.
Trzymajcie kciuki a w sprawie kursów piszcie śmiało...:)))
asiwak@gmail.com
lub
https://www.facebook.com/pages/Sweet-Project/480318932049151
ZAPRASZAM!

początek, czyli pierwsze koty za płoty... pierwsi kursanci stawili się jeszcze przed czasem..:)
każdy z zaciekawieniem słuchał moich porad dotyczących przygotowania lukru
praca wre...:)
Panowie spisali się na medal!!!!:)))
Na koniec pamiątkowe zdjęcie.Wszyscy zadowoleni i uśmiechnięci..:))

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!!!!!!








2 komentarze: